سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام سردار
 سلام بر تو باد
سلام برتو ای حاج جعفرجنگروی
وسلام بر برادر شهیدت که مانند زهرای اطهرگمنام مدفون گشت تا مروارید وجودش در صدف دوران باقی بماند.
سلام برتو که گام به گام خاک این سرزمین مقدس از خرمشهر تا کردستان با قدمهایت انسی دیرینه داشته و سلام بر تو باد که از سیم خاردار نفس گذشتی تا وادی بقا برسی.
درود برتو که با عبور از زرق وبرق دنیای فانی در دیارباقی بر خوان گسترده الهی نشسته  و شاهدی «بر آیه عند ربهم یرز قون» گشتی.
درود برتو که مرگ را می راندی تا همگان را راز جاودانه زیستن بیاموزی .

سردارشهید جعفرجنگروی


آری تو از همان اصحاب خمینی کبیر بودی که با عبور از گردنه های دشوار هجرت، جهاد وشهادت خود را به کاروان همیشه جاوید کربلا رسانده و به عزت پیروی از قیام حسینی(ع) دست یافتی.
ولی حاج جعفر تو وتمام شهدای جاوید این مسیر نورانی، خود وامدار پدرانی هستید که شمارا پرواز آموختند تا به اوج افتخار رسانده و خود ققنوس وار در داغ درون بسوزند و جاودانگی شمارا نظاره کنند و اکنون چهل روز از عروج حاج احمد می گذرد.
آری چهل روز در فراغ مردی گذشت که بادرک معنای «کل ارض کربلا» فرزندان خود را ابراهیم وار و لبیک گوی به مسلخ عشق فرستاد تا ندای «هل من ناصر ینصرنی» مولایش را پاسخی داده باشد.
پدری که برای تحمل غم فراغ فرزندان از بارگاه ملکوتی مادر پهلو شکسته سادات استعانت طلبید تا صبری جمیل را به اجری جزیل برساند.چه می توان گفت در عظمت روح او وتمامی پدران شهدا که به حق پدری برای تمام فرزندان این سرزمین با عظمت اسلامی بودند . آنان که از علایق پدری خویش به یک باره دست شستند تا پدران و فرزندان سرزمین مقدسی را به امنیت برسانند که ام القرای جهان اسلام نامیده شد.
حاج احمد شنیده ام که بنا بوده ای و چه زیبا ساختمان وجودی فرزندانت را مهندسی کردی تا به زیبا ترین شکل پایدار و جاودانه گردند و خود چه زیبا رسالت زینب گونه ات را به سرانجام رساندی تا آنکه در کنار فرزندان شهیدت آرام گرفتی.
نمی دانم کدام واژه می تواند قدردان زحمات و مرارت های توباشد ولی به یقین بدان ما برسر عهدی که با شهدا بسته ایم می مانیم تا آنکه شرایط برای ظهور یوسف زهرا(س) امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم گردد و مولایمان سید علی پرچم نهضت را به صاحب اصلی آن بسپارد.
آری ما برسر پیمان خویش استواریم.