سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنچه تقدیم می شود مصاحبه حجت?الاسلام احمد سالک  با خبر آنلاین است گرچه مواضع این خبرگزاری مورد تأیید ما نیست ولی به دلیل بیانات مهم حجت?الاسلام احمد سالک  کل مصاحبه را تقدیم دوستان کردیم.

ادامه مطلب...

رئیس هیئت عالی انتخابات تونس از پیروزی حزب نهضت اسلامی به ریاست راشد الغنوشی در انتخابات مجلس موسسان خبر داد.

ادامه مطلب...

مظلومتر از جواد، بغداد نداشت

آن مظهر داد، تاب بیداد نداشت

میخواست که فریاد کند تشنه لبم

از سوز جگر طاقت فریاد نداشت

شهادت غریب ترین عالم، عالم ترین جوان و جوانترین امام، جواد الائمه(ع)، تسلیت و تعزیت باد

ادامه مطلب...

عضو فراکسیون اقلیت مجلس(اصلاح طلبان مثلآمعتدل) گفت: مواضع اصلاح طلبان را نمی‌دانم و پیش بینی هم نمی‌کنم که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت می کنند یا نه.

علی اصغر یوسف نژاد با حضور در غرفه رجانیوز در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات افزود: اصلاح طلبان مجلس برای حضور در انتخابات مجلس نهم هنوز تصمیمی نگرفته اند.

نماینده ساری در مجلس تاکید کرد: ما تندرو نیستیم و مواضع برخی از افراد را قبول نداریم.

ادامه مطلب...

 در حالی که سناریوی آمریکا درباره ترور سفیر عربستان با برگزاری اولین جلسه دادگاه متهم پرونده از آب و تاب افتاد، اظهارات اخیر یکی از نمایندگان کنگره آمریکا به خوبی پوچی ادعاهای کاخ سفید در زمینه مبارزه با تروریسم را نمایان می کند.مواضع جنجالی برخی از نمایندگان کنگره آمریکا در حالی مطرح می شود که تنها چند هفته از طرح سناریوی هالیوودی ترور سفیر سعودی در واشنگتن توسط ایران می گذرد.خبرگزاریها و رسانه های خارجی امروز خبری را روی خروجی خود قرار داده اند که به خوبی پرده از حمایت ویژه آمریکا از تروریسم در پیشبرد اهداف سیاسی اش را اثبات می کند.

ادامه مطلب...

حجت‎الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تأکید کرد که فوری‌ترین پاسخ به اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره اعتماد از دست رفته و رأی تزئینی را مردم شیعه و سنی کرمانشاه دادند.

ادامه مطلب...

علیرضا سربخش عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه افرادی مانند لاریجانی، قالیباف و باهنر اصولگرا هستند اما شاگرد اول تبعیت از ولایت نیستند، گفت: این‌ها معتقدند که در برخی کارها می‌توان از نیروهای اصلاحات نیز استفاده کرد ولی ما می‌گوییم جریان فتنه و برانداز خط قرمز هستند.

ادامه مطلب...

فاطمه رجبی کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از ساز و کار موسوم به 8+7 و اظهار تردید در مورد مقبولیت مردمی آن اظهار داشت:  برخی با رفتن زیر چتر آیت‌الله مهدوی کنی می‌خواهند از حیثیت ایشان خرج کنند.

ادامه مطلب...

 

براهیم حاتمی‌کیا درباره‌ی «یه حبه قند»، جدیدترین ساخته‌ی رضا میرکریمی، متنی نوشتکه در اختیار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرار داد.اونوشته است:

خیر ببینی آقا سیدرضای میرکریمی.

ادامه مطلب...

هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا به صراحت گفت که این کشور پشت صحنه فتنه سبز در ایران را در اختیار داشته است.

ادامه مطلب...

<   <<   16   17   18   19   20   >>   >