سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مصطفی آزمایش جاسوس فرانسه و نماینده نورعلی تابنده قطب فرقه صوفیه گنابادی در اروپا چند روز قبل در نامه ای به احمد شهید اقدام به هتاکی فراوانی علیه نظام جمهوری اسلامی نمود. نکته قابل توجه در این نامه اطلاعات سوخته، غلط دروغ و خنده داریست که نشان می دهد کمیته به اصطلاح حقوق بشر دراویش گنابادی که مسئول جمع آوری اطلاعات برای نامبرده هستند حتی زحمت جستجوی اینترنتی به خود نداده اند و اخباری را منتشر نموده اند که بسیار خنده دار است.

ادامه مطلب...

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با محکوم کردن جسارت گستاخانه دو امام جمعه وهابی در کشور کویت نسبت به مقدسات شیعیان و امام حسین(ع)، از دولتمردان و حکام این کشور خواست جلوی این خطبا و نویسندگان ماجراجو و تفرقه افکن را بگیرند.

ادامه مطلب...

کشاورز زاده بابلی 14 ساله که همرزمانش او را به عنوان شکارچی تانکهای عراقی می‌شناختند امروز با یک چشم و بدن پر از ترکش، سرفه‌های خشک خردلی‌اش را در خانه 35 متری اجاره‌ای محبوس کرده است.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از خبرنگار مهر، شاید هنوز فرماندهان بعثی عراق که جان سالم به در برده اند به دنبال پسرک 14 ساله ای باشند که وقتی آرپی جی را بر دوش خود می گذاشت هیچ تانکی از دستش در امان نبود. کشاورز زاده بابلی که هنوز هم خجالت می کشد که بگوید جانباز است امروز مظلومانه در کنج خانه ای 35 متری اجاره ای در منطقه سبلان تهران با خانواده اش زندگی می کند.
ادامه مطلب...

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی با گرامی‌داشت یاد شهدای سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران، خصوصا سردار سرلشکر حسن مقدم خاطرنشان کردند: محصول تلاش‌های این عناصر ممتاز، هم اکنون در اختیار مردان جهاد است و تربیت‌شدگان آن مجموعه، از کفایت لازم برای ادامه‌ی آن خط نورانی برخوردارند.
متن پیام به این شرح است:
 
ادامه مطلب...

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید غدیر خم را منتشر کرده که به شرح زیر می خوانید.

ادامه مطلب...

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران، 500 میلیارد تومان به شهروندان تهرانی بدهکار است.

 به گزارش واحد مرکزی خبر ،چمران پس از پایان جلسه غیرعلنی شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: این 500 میلیارد تومان، برگه های هلوگرام داری است که شهرداری در ازای تملک املاک داخل طرح های شهری و به جای پول نقد به مردم داده است. وی گفت: این میزان بدهی شهرداری نسبت به بودجه غیرنقدی که 4000 میلیارد تومان است، رقم قابل توجهی محسوب نمی شود.

  ادامه مطلب...

دانشجویان با تجمع و تشکیل زنجیره انسانی مقابل سایت هسته‌ای UCF اصفهان، ضمن اعتراض به گزارش اخیر آمانو، از برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان حمایت می‌کنند.

 میلاد منصوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با اعلام این خبر گفت: دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان در حمایت از برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان، فردا و همزمان با روز عید سعید غدیرخم با تجمع در مقابل سایت هسته‌ای UCF اصفهان، زنجیره انسانی تشکیل می‌دهند.
 
ادامه مطلب...

صهیونیستها با هدف بهره برداری تبلیغاتی بدنبال آن هستند تا"واقعه" انفجار در انبار مهمات پادگان "بیدگنه" در ملارد را به عنوان عملیات موساد قلمداد کنند، امری که به نظر می آید غیر مستند و تبلیغاتی باشد.
حوالی ظهر روز شنبه 21 آبان در یک پادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای "بیدگنه" از توابع شهرستان ملارد در استان البرز انفجاری رخ داد، که بر اساس اعلام اولیه سپاه پاسداران دلیل آن "جابجایی مهمات" در یک انبار مهمات بوده است.

        

ادامه مطلب...

"ایهود باراک" در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد انفجارهایی نظیر انفجاری که دو روز پیش در پادگان سپاه پاسداران در روستای "بیدگنه" در غرب تهران رخ داد، بار دیگر تکرار شود. 

ادامه مطلب...

حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، صبح دیروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه، ضمن قرائت فاتحه برای سردار حسن تهرانی مقدم رئیس سازمان جهاد خود کفایی و تحقیقات سپاه، و جمعی از شهدای حادثه انفجار در پادگان سپاه در حومه ملارد استان البرز، برای این شهدای گرانقدر، علو درجات، مسئلت کردند.رهبر انقلاب همچنین در حاشیه‌ی این مراسم با خانواده‌ شهدای حادثه گفت‌وگو کردند.


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >