سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

ه

 

ادامه مطلب...

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی از همرزمان شهید سرلشکر حسن تهرانی مقدم در یادداشتی از حیات پربرکت و تاثیر گذار و فضایل اخلاقی مثال زدنی وی می‌گوید.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
"شکوه، اخلاص، ایثار، علم و اقتدار"
"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر" (قرآن ‌شریف)

ادامه مطلب...

 

روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم سردار سرلشگر پاسدار مصطفی ایزدی، نوشته است:

 «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر»

«نماز شام غریبان چو گریه آغازم
به مویه های غریبانه قصه پردازم
من از دیار حبیبم نه از بلاد غریب
مهیمنا به رفیقان خود رسان بازم»

ادامه مطلب...

 

پیکر شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران بر دوش مردم غیور انقلابی و ولایتمدار شهرمان تشیع شد.

به گزارش سپاه نیوز در این مراسم خیل عظیمی از مردم شهید پرور ایران اسلامی با تجدید پیمان با آرمانهای امام و مقام معظم رهبری بر ادامه راه شهیدان فداکار و گرانقدر سپاه تاکید کردند. در این مراسم جمع کثیری از مسؤلین، فرماندهان و پرسنل سپاه حضور داشته و یاران خود را تا منزلگاه دوست بدرقه کردند. 

ادامه مطلب...

دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت روز شهید گفت که جنگ علیه ایران و سوریه کل منطقه را درگیر خواهد کرد و ایران به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ خواهد داد.

 سیدحسن نصرالله طی سخنانی به مناسبت روز شهید که سخنانش به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش می شد، گفت: امیدواریم، روزی فرا برسد که در آن دولت لبنان این روز را رسما به عنوان "روز شهید" نامگذاری کند تا در آن یاد و خاطره تمام شهدای وطن گرامی‌ داشته شود. وی اظهار داشت: ما از تمام تلاش‌های گروه‌های مقاومت و مشارکت واقعی و حقیقی آنها در دفاع از لبنان تشکر و قدردانی می‌کنیم. و در ابتدا به این مناسبت اشاره‌ای خواهیم داشت و سپس از اوضاع داخلی جاری در لبنان سخن خواهم گفت.

ادامه مطلب...

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان به‌خصوص آمریکا و دست نشاندگانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.

فرمانده کل قوا افزودند: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای قدرتهای پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام ، ملت بزرگ ایران کند.

حضرت آیت الله خامنه ای همه ملت ایران بویژه نیروهای مسلح را به حفظ آمادگی برای تداوم مسیر عزت ملی و اقتدار بین المللی فراخواندند و تأکید کردند: ساخت مستحکم نظام جمهوری اسلامی و اتحاد ملی و نزدیکی دلهای آحاد ملت ایران، مهمترین قدرت بازدارنده است و همه موظف هستند این ساخت استوار و مستحکم نظام را حفظ کرده و به آن استحکام بیشتری ببخشند.

ایشان نیروهای مسلح را از لحاظ حضور در میدان علم و جهاد و همراه با معنویت و ایمان، مایه عزت خواندند و افزودند: آن کشور و ملتی که بتواند ثابت کند آماده ایستادگی و دفاع جانانه برای استقلال، حفظ هویت، آرمانها و موجودیت خود است، همواره عزیز است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در دنیایی که متأسفانه هنوز ارتباط میان ملت‌ها و کشورها براساس تکیه بر قدرت سرنیزه و اسلحه تعیین می شود و قلدران تلاش دارند با مشت‌های پولادین سرنوشت ملت‌ها را در دست بگیرند، آن ملتی از آسیب محفوظ خواهد بود که آمادگی دفاعی خود را ثابت کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به آمادگی دفاعی نیروهای مسلح از جمله ارتش، افزودند: این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در کنار دیانت و ایمان و تقوا، برای کشور و ملت ایران عزت آفرین است و باید آن را حفظ و تقویت کرد.

فرمانده کل قوا، دانشگاههای ارتش را کانون علم و جهاد خواندند و خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح کشور که دارای دانش و علم، و آمادگی مجاهدت مؤمنانه هستند، در منطقه و دنیا بی نظیر است و چنین نیروهای مسلحی، نتیجه ی همت بلند ملتی است که عزم راسخ خود را برای برافراشتن پرچم ایمان، اسلام و دیانت بکار گرفته است.




اکران هم‌زمان دو فیلم "سعادت‌آباد" و "یه حبه قند"، که یکی به بررسی فروپاشی اخلاقی جامعه مدرن ایران می‌پردازد و یکی دیگر داعیه‌ی ترویج سبک زندگی سنتی ایرانیان را دارد و همچنین فروش بیشتر "سعادت‌آباد"، فرصت مناسبی‌ست برای نگاهی به بیماری جدید محصولات فرهنگی و هنری ایران و اپیدمی "دروغ و خیانت" در سینما و تئاتر در چند سال اخیر، اینکه موج بررسی سبک زندگی طبقه متوسط مدرن ایران در سینما از کجا آغاز شد و چه شد که به یک بیماری همه‌گیر در بین کارگردانان سینما و تاتر تبدیل شد و اساسا هدف این هنرمندان از به تصویر کشیدن چندباره این مقدار از رواج دروغ و خیانت در بین نسل جدید ایران چه چیزی است.

ادامه مطلب...

طرح مجدد عوامل فتنه و کاندیداهای شکست خورده انتخابات 88 در سایت منتسب به آقای هاشمی رفسنجانی با بازنشر برخی اخبار مربوط به گذشته به بهانه بازخوانی خاطرات، همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب...

مصاحبه وطن امروز با دکتر لنکرانی:

آقای ‌هاشمی اخیرا و برای چندمین بار درباره سلامت انتخابات و لزوم تاثیرگذاری رای مردم سخن گفته و بر تزئینی نبودن رای مردم تاکید کرده بود. ارزیابی شما از بیان این مواضع در آستانه انتخابات چیست؟

ادامه مطلب...

«علی اصغر سلطانیه»، نماینده کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را در واکنش نسبت به انتشار گزارش جدید «یوکیا آمانو»، مدیرکل آژانس درباره برنامه‌های اتمی ایران گفت: «آمانو عواقب اشتباه تاریخی خود را خواهد دید».وی گفت: گزارش آژانس بین‌المللی «غیر واقعی است و با انگیزه سیاسی تهیه شده» و افزوده است که این گزارش «غیر متوازن و غیرکارشناسی است که تنها انگیزه سیاسی در آن مشهود است».

ادامه مطلب...

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >