سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیروهای آل سعود در مراسم تشییع شهید عربستانی که روز گذشته به شهادت رسید با تیراندازی یک زن را نیز به شهادت رساندند.
فعالان عربستانی گفته‌اند که نیروهای آل سعود با خودروهای زرهی و سلاح جنگی در شهر الشرقیه و قطیف حضور دارند.
        
ادامه مطلب...

شبکه خبری راشاتودی روسیه، روز گذشته، (25 نوامبر 2011) گزارشی را از این سفر و از حاشیه‌های حضور این مرجع تقلید شیعیان در کشور روسیه منتشر کرد.
 
گزارشی که بیانگر زوایای مهم شخصیت مرجع تقلید شیعه از نگاه خبرنگار راشاتودی و تأثیرگذاری مواضع اخذ شده توسط شخصیت‌های مذهبی و سیاسی ایران در عمق اروپا بر روند بیداری اسلامی است.
 
آنچه ‌در ادامه می‌خوانید، متن کامل و ترجمه شده گزارش راشاتودی در مورد سفر آیت‌الله همدانی است:
ادامه مطلب...

قالَ علی ابن موسی الرِّضَا علیه السلام:

إِنَّ الْمُحَرَّمَ شَهْرٌ کَانَ أَهْلُ الْجَاهِلِیةِ یحَرِّمُونَ فِیهِ الْقِتَالَ

فَاسْتُحِلَّتْ فِیهِ دِمَاؤُنَا

وَ هُتِکَتْ فِیهِ حُرْمَتُنَا

وَ سُبِی فِیهِ ذَرَارِینَا وَ نِسَاؤُنَا

وَ أُضْرِمَتِ النِّیرَانُ فِی مَضَارِبِنَا

وَ انْتُهِبَ مَا فِیهَا مِنْ ثِقْلِنَا

وَ لَمْ تُرْعَ لِرَسُولِ اللَّهِ حُرْمَةٌ فِی أَمْرِنَا

امام رئوف، علی ابن موسی الرضا علیه السلام فرموده اند:

محرم ماهی بود که در دوران جاهلیت، خونریزی در آن را حرام می دانستند

اما در این ماه، خونِ ما حلال شمرده شد؛

حرمتِ ما هتک شد؛

فرزندان و زنانِ ما به اسیری گرفته شدند؛

آتش در اموال ما افکنده شد؛

و هر آنچه داشتیم به تاراج برده شد؛

و در مورد ما پاسِ حرمتِ رسول الله نگهداشته نشد...

منبع: رجانیوز


دیدند دشمنان که در این خطه لاف نیست // شمشیر دوستان علی در غلاف نیست // در این قبیله نخل تناور همیشه هست// مقداد هست، مالک اشتر همیشه هست// اینجا که کوفه نیست خوارج علم شوند// سلمان نمرده است، اباذر همیشه هست// صف بسته اند این همه سربازها به شوق// یعنی برای پیشکشت سر همیشه هست// روشن ترین روایت عمار می شویم // در عشق سید علی همه تمار می شویم


طالب زاده دبیر دومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان این که حرف اصلی این جشنواره نقد است، گفت: باید محفلی باشد که جوان ها بیایند و در آن با شجاعت درباره موضوعات مختلف مثل اختلاس، بانکداری ربوی و ... فیلم بسازند و باید امکان ریسک کردن را برای آنها ایجاد کرد.

ادامه مطلب...

سخنان آقای جوانفکر را می‌توان نقطه اوج بی‌تقوایی سیاسی جریانی دانست که به دروغ طی شش سال گذشته خود را در صف نیرو‌های انقلاب جا کرده است. حقیقتا این امر اکنون محل پرسش و تحول است که چگونه ما اصولگرایان اجازه دادیم چنین جریان بی‌تقوایی طی سالیان اخیر نشو و نما بگیرد و اینچنین در برابر نیرو‌های اصیل انقلاب زبان به هتاکی و درشت‌گویی بگشاید.

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

صبح  دیروز مهدی خورشیدی داماد محمود احمدی نژاد با محسن هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیداری خصوصی داشت .این جلسه که تا ساعت 12 ظهر به طول انجامید در پشت دربهای بسته برگزار شده و هنوز از محتویات مذاکرات صورت گرفته خبری در دست نیست .روز گذشته برخی رسانه ها از همسویی بولتن گروهک انحرافی با محسن هاشمی پیرامون شرکت منرو خبر داده بودند .احتمال آن می رود که جلسه داماد احمدی نژاد با فرزند هاشمی رفسنجانی پیرامون همین مسئله صورت گرفته باشد .


وزیر اطلاعات که در آستانه ماه محرم الحرام به گردهمایی بزرگ مبلغان حوزه علیمه در مدرسه فیضیه رفته بود، اطلاعات و اخبار مهمی را از تلاش جریان‌های فتنه، انحراف و اصلاحات آمریکایی برای بازگشت به قدرت از طریق کسب کرسی‌های مجلس نهم افشا کرد.

ظرفیت میلیونی عزاداران حسینی بهترین بستر برای بصیرت افزایی

وی که سخنان خود را با مردود شدن برخی خواص در آزمون‌های مختلف همچون فتنه اخیر آغاز کرد و گفت: بعد از فتنه سال 88 مشخص شد که حوادث آنچنان اتفاق می‌افتد که حتی برخی خواص نیز با وجود رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری در آزمون‌های الهی مردود می‌شوند.

ادامه مطلب...

دکتر غلامحسین الهام 28 مهر ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی به‌عنوان سخنران در همایش کانون دانشگاهیان حاضر شد و در دو محور اصلی تحولات منطقه و بیداری اسلامی و تحلیل وضع موجود و شرایط داخلی در آستانه انتخابات مجلس نهم پرداخت.متن کامل سخنرانی دکتر الهام در دانشگاه شهید بهشتی تقدیم می گردد:

سلام علیکم و رحمة‌الله. بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم. با توفیقی که امروز حاصل شد، حتماً اجازه می‌فرمایید که در این موقع ارزشمند و متعلق به آقاعلی‌بن موسی‌الرضا(ع) تمسک و توسل کنیم و با عرض ادب و استعانت از ولی‌نعمتمان که نظام و انقلابمان در سایه‌سار او آرمیده است، بحثمان را شروع کنیم.

"اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی، الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری، الصدیق الشهید صلوة کثیرة تامة زاکیه متواصلة متواترة کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک."

ادامه مطلب...

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منزل شهید حسن تهرانی مقدم با خانواده‌ی این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند. سرلشگر شهید تهرانی مقدم و جمع دیگری از اعضای سازمان جهاد خودکفایی سپاه، بیست و یکم آبان‌ماه جاری در حادثه‌ای در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

ادامه مطلب...

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >