سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حاج آقا ابوترابی همیشه مردم را توصیه می کردند به خدمت به مردم و می گفتند: رمز هستی در خدمت به مردم است

به حاج آقای ابوترابی خبر داده بودند یکی از بچه های آزاده (که وضعیت اقتصادی ضعیفی داشت) در یکی از روستاهای اطراف تهران دارد خانه می سازد.

ادامه مطلب...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در انحلال خانه سینما، بحث ما صرفا حقوقی نیست بلکه اتفاقاتی هم به ویژه در دو جشن اخیر خانه سینما رخ داده که مورد سوال افراد متعهد و متدینی جامعه قرار گرفته که این اتفاقات نشان می دهد، این جشن‌ها نه یک فعالیت صنفی بلکه سیاسی هستند.

 

ادامه مطلب...

به گزارش خبرگزاری هنر ایران «آرت نا»، نشست اعضای شورای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر جشنواره با دکترعلی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری دیدار کرد.

دکترعلی اکبر ولایتی در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم جشنواره فیلم فجرگفت: اینکه دراین دوره جشنواره رویکردها و زاویه نگاه و کارتان را تغییر دادید و با برداشت و رویکرد دیگری به قضیه نگاه می کنید کاراساسی و درستی کردید  و باید مدت ها قبل و از سال ها پیش این کار را می کردیم و من از این اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت سینمایی تشکر می کنم.

ادامه مطلب...

 محسن سلیمانی فاخر منتقد سینما و روزنامه نگار  به خبرگزاری هنر ایران «آرت نا»نوشت:

اتفاق ، اتفاق خوبی نیست، خبر کوتاه و آنی؛ خانه سینما منحل شد. از هر دو صاحب حق بگذریم قدری جدی تر و فراتر از قربانی دادن های سیاسی نگاه کنیم. در آستانه جشنواره فیلم فجر - جشنواره ای که عنوان بین المللی را به یدک می کشد - این اختلافات با هر بهانه و هدفی آب در آسیاب دشمن ریختن است و سوژه دادن به رسانه هایی است که در شکار و مترصد طعمه های چرب و نرم تفرقه هستند. 

ادامه مطلب...

به گزارش آرت نا،جمال شورجه کارگردان سینما تاکید کرد: روز گذشته وزیر محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور انحلال خانه سینما را صادر کردند که این مسئله کاملا قانونی است؛ چرا که هر موسسه  و یا سازمانی که دچار یک سری تخلفات می شود از سوی وزارت ارشاد می تواند منحل شود. اگر چه پیش از این بارها به خانه سینما از سوی وزارت ارشاد تذکرات لازم داده شده بود. در هر صورت بنده معتقدم همه باید تن به قانون بدهیم.

   

ادامه مطلب...

با عرض سلام

این رو بنده تازه پیدا کردم و دلم نیومد شما نشنوید.

این هم لینکش:

http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=18283

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/18283/03.jpg


خواهر گرانقدر آیت الله جوادی آملی درگذشت. به مناسبت درگذشت خواهر ایشان، روز پنج شنبه? یکم دی ماه? مراسمی بعد از نماز مغرب عشا در « موسسه اسراء» درشهر قم? خیابان 75 متری عمار یاسر برگزار خواهد شد.

مااین مصیبت را به آیت الله جوادی آملی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته وازدرگاه خداوند برای آن مرحومه  طلب غفران و برای بازماندگان صبرجمیل . اجرجزیل مسئلت می نماییم.


بیت‌الله جعفری استاد گروه معارف دانشگاه شهید بهشتی به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهدای انفجار پادگان ملارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سروده‌ای با عنوان "شهدای غدیر" منتشر کرد که در ادامه آمده است:

سلام ای پاسداران ولایی
شهیدان جهاد خودکفایی

ادامه مطلب...

نامه یاران شهید لاجوردی به موسوی خوئینی ها

پنج تن از یاران شهید لاجوردی که دو هفته قبل با انتشار نامه‌ای به نوشته‌های موسوی خوئینی‌ها واکنش نشان داده بودند، با صدور نامه جدیدی تأکید کردند که با توجه به ضرورت حفظ آرامش تا انتخابات مجلس سکوت خواهند کرد اما پس از انتخابات درباره محمد موسوی خوئینی‌ها نکاتی را افشا خواهند کرد.

ادامه مطلب...

موسوی خوئینی‌ها با بیان اینکه انتخابات را تحریم نمی کنیم، اظهار داشت: اعلام کردیم که هر اصلاح‌طلبی که بخواهد و امکان رای آوردن داشته باشد، می‌تواند به انتخابات ورود کند. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی خوئینی‌ها عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز در حاشیه مراسم ختم محمد خلیلی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران اظهار داشت: ما سخنگو نداریم.خبرنگاران به هر کسی که می‌رسند سؤال و جواب می‌کنند.

ادامه مطلب...
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >