سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با ترور شهید احمدی ، معاون بازرگانی سایت نطنز، پنجمین ترور دانشمندان هسته ای کشور ظرف دوسال اخیر اتفاق افتاد.

دقیقا دوسال قبل در چنین روزی بود که شهید مسعود علیمحمدی دانشمند هسته ای کشور مقابل منزل مسکونیش با انفجار یک بمب کنترل از راه دور ترور شد.

ادامه مطلب...

مصطفی احمدی روشن (زاده 17 شهریور 1358 تهران - درگذشته 21 دی 1390 تهران) دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی 1381 از دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز بود که پس از خروج از منزل در ساعت 8:30 صبح توسط یک موتورسیکلت سوار با چسباندن یک بمب مغناطیسی در خیابان گل نبی (میدان کتابی) ترور شد.ترور وی در سالگرد ترور دیگر استاد فیزیک ایران مسعود علی‌محمدی صورت گرفت. فرد دیگری که همراه وی بود نیز در بیمارستان رسالت جان باخت.

 

ادامه مطلب...

رضا رسولی خطاب به برخی سینماگران نامه ای منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر می باشد:
این نامه را زمانی می نویسم که نامه ی برادرانم مجید مجیدی. منوچهر محمدی. کمال تبریزی. محمدرضا هنرمند. ابراهیم حاتمی‌کیا. مجتبی راعی. حسن برزیده. سیدرضا میرکریمی و احمد رضا درویش در اعتراض به انحلال خانه ی سینما در رسانه ها منتشر شده است.

 

ادامه مطلب...

آیت الله مجتهدی روزی  به طلبه ها گفت : می خواهید بدانید چرا مردم از روحانی‌ها ناراحت هستند؟ بنده از خودم می گویم. من آن‌قدر تمکن دارم که گران‌قیمت‌ترین ماشین‌ها را بخرم.

ادامه مطلب...

مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی‌(ره) در توصیه‌ای به طلاب و روحانیون رمز موفقیت خود را علاوه بر پشت‌کار و تلاش، توکل به خدا و توسل به حضرات ائمه معصومین‌(ع) عنوان کرد.

ادامه مطلب...

آنان که با حاجی در جبهه‌های سالهای دفاع مقدس همراهی و همزادی داشته‌اند، ازشنیدن خبر درگذشت وی آتش به جانشان می‌زند. هشت سال حضور صبورانه و فکورانه در جبهه‌ها و تقدیم در فرزند و داماد خود به خیل عظیم شهیدان، افتخاری بود که مدال آن بر سینه دردمند این پیر جبهه‌ها و منادی شعار: «ماشاء‌الله حزب‌الله» می‌درخشد. 

 

ادامه مطلب...

بیست و ششم بهمن 1364 در فاو ـ پایگاه موشکی عراق. 5 روز از عملیات عظیم آبی ـ خاکی «والفجر8» سپری می‌شد، تا آن لحظه دو مرحله از عملیات با موفقیت انجام گرفته بود. صدام که تصور نمی‌کرد به این راحتی بتواند بندر حساس و سوق‌الجیشی فاو را از دست بدهد، یکی از زبده‌ترین فرماندهانش را مأمور ‌کرد تا نیروهای ایرانی را از فاو بیرون کرده و آن‌ها را درون آب‌های اروند بریزند. 

 

ادامه مطلب...

آیت الله شیخ محمد شاه آبادی فرزند ارشد آیت الله شیخ محمدعلی شاه آبادی ( قدّس سره )، استاد امام خمینی (ره) صبح امروز درگذشت.

ادامه مطلب...

به گزارش خبرگزاری هنر ایران«آرت نا»، «س. الف. ب» که سابقه‌ء همکاری با دفتر فرح دیبا در خارج از کشور را نیز داشته و در عرصه‌ی سینما نیز نقش شکارچی جوانان خوش بر و رو و چهره های جدید برای تهیه کنندگان و کارگردانان را بازی می کند،

 

ادامه مطلب...

رو به سوی خدا کن و در لحظه های پرفروغ عبادت؛ تعهد، پایداری خویش و خیر و سعادت انسان ها را از او مسئلت نما
بیش از هر چیز به وظیفه بندگی بیاندیش که سعادت و رستگاری جز در وظیفه شناسی نیست.

 

ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >